perjantai 27. marraskuuta 2015

Puuhullu.

Jotkut ovat kuuhulluja, minä olen puuhullu. Minua kiehtoo kaikki mikä on tehty puusta. Kuulin juuri, että on olemassa myös suomalaisen valmistajan valmistamia silmälasikehyksiä jotka ovat kokonaan puuta (ilmeisesti Marimekon?!). Jos en arvaisi että ne maksaa enemmän kuin minulla on maallista omaisuutta, olisin todennköisesti jo matkalla optikolle.

 

Niinpä lottovoittoa ja sen myötä hankittavia silmälasikehyksiä odotellessani tyydyin korviksiin. Ne näyttävät puulta, eivätkä maksaneet omaisuutta!

Apinat ja puput. Puput kuuluivat johonkin pääsiäisaskartelusettiin joka piti sisällään kaikenlaisia puukuvioita aina kanoista lampaisiin ja muniin, mutta näiden pupujen takia minä siihen settiin alunperin Suomalaisen Kirjakaupan alennuskorissa tartuin. Sen jälkeen tartuin poraan ja korviskoukkuihin ja tein niistä itselleni korvikset.
Apinoihin puolestani törmäsin hämmentävässä kangaskaupassa, josta menin alunperin ostamaan niitä sellaisia klipsuja joitta lasten rukkaset saa kiinni hihanpieleen. Mitä ne ovatkaan nimeltään? No, kuitenkin. Niiden kanssa kassalle lampsiessani apinat osuivat nappihyllystä silmääni, ja kotiutin ne välittömästi. Niille liimasin korvistapit takaraivoon ja annoin niille arvonimen "lempikorvikseni". Ne ovat minulla korvissani jopa useita kertoja viikossa (joka on paljon tällaiselle korvisaddiktille).


Näitä väsäillessäni mietin, olisikohan seuraavaksi ehkä aika siirtyä jouluisempiin tekemisiin? Valitettavan vähän olen mitään jouluista saanut aikaiseksi, jossei lasketa mukaan tänään virittelemiäni joulukoristeita kotiin. Josko kuitenkin jotain pientä edes saisin aikaiseksi... :-)
Mukavaa ensimmäistä adventtia sinne ruudun toiselle puolelle! ♥

2 kommenttia:

  1. Käy kurkkaamassa nää sivut; ihan huikeita juttuja puusta! https://www.aarniwood.com/fi/

    VastaaPoista
  2. Kiitos vinkistä! Varovasti kurkkasin... Paha paikka tällaiselle intoilijalle :)

    VastaaPoista