perjantai 30. lokakuuta 2015

Kiitoksena.

Hauskaa, että meillä töissä tiimikaverinikin laskevat tietyt asiat jo minun varaan. Esimerkiksi sen kun tuli puheeksi opiskelijamme pieni muistaminen viimeisenä harjoittelupäivänä - "eihän sulla sattuis olemaan mitään mielessä?". No ei ollut, mutta äkkiä sinne mieleen jotain tuli. :)


 

Nappasin äkkiä yhden ryhmäni lapsista kaverikseni, ja pyysin häntä piirtämään meidän uusilla hienoilla tusseilla (jotka muistuttavat ihan huulipunia!). Koska ryhmäni lapset ovat vielä kovin pieniä, sai tämä pieni taiteilija aikaan upean moderninn taideteoksen. Sitä minä sitten kuviosaksilla saksin sopivammaksi ja liimasin sen tummalle kartongille. Koska olen itse niin kovin mustavalkoinen ihminen, niin halusin tällä mustalla kartongilla oikein tietoisesti korostaa tätä söpöä taideteosta.
Pieneksi kiitoslahjaksi tein tälle lukemista rakastavalle opiskelijallemme vielä kirjanmerkin (joo, ovat yksi uusista intohimoistani). Tuo pöllö sopii muuten jotenkin hyvin tuohon kirjanmerkkiin keikkumaan.




Kovasti näytti tämä pieni kiitos lämmittäneen saajan mieltä. Jotenkin huippua aina vaan että omista käsistä saa aikaan jotain joka ilahduttaa muita :)

Seuraavaksi minä ajattelin ilahduttaa Teitä vihdoin ja viimein muutamalla kuvalla tekemistäni heijastimista. Niitä olen ahkerasti jaellut tutuille ja vähän tuntemattomammillekin, kun tuo syksyn armoton pimeys on nyt nähtäväksi laskeutunut jäädäkeen (ainakin seuraavaksi viideksi kuukaudeksi). Byhyyy.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti