sunnuntai 25. lokakuuta 2015

Hymyhuul...Polvet!

Olen aina kadehtinut sitä, että lapsille tehdään paljon söpömpiä vaatteita kuin aikuisille. Minulla on kyllä se etu, että minulle menee monet lastenvaatteet... Mutta ne isompien lasten vaatteet eivät ole enää niin söpöjä, vaan ennemminkin trendikkäitä ja muodinmukaisia. Ne ihan pienten lasten vaatteet ovat oikeasti söpöjä!

Yksi erityinen suosikkini ovat aina olleet sellaiset leggingsit ja sukkahousut joiden polvissa on jonkun eläinhahmon naama. Nalle, kissa, hiiri... Mikä milloinkin. Tuloksettomiin etsintöihin kyllästyneenä (kun en mitenkään saa näihin solakoihin sääriini ujutettua neljävuotiaalle tarkoitettuja sukkahousuja) päätin tuunata itse itselleni mieleiseni pöksyt.

 

 

Leggarit ostin ihan vaan perustrikoota myyvästä ketjuliikkeestä, ja naamat polviin piirsin peittävällä valkoisella kangastussilla. Sen ostin jo jokunen kuukausi sitten Sinellistä.

Yhden harjoitusnaaman piirsin mainospostin nurkkaan (en edelleenkään koe olevani mikään piirtäjäihme) ja polven kohdat legginseihin merkkasin muffinssikuvioisella teipillä kun pöksyt olivat minulla jalassa. No kaikkihan sen arvaa, että teippi lähti samalla rysäyksellä kun riisuin housutkin... Mutta osuivathan nuo kohdilleen kuitenkin! Nyt naamat ovat jo suoriutuneet ensimmäisestä käynnistään pesukoneessakin, eivätkä olleet moksiskaan. Ehkä ovat nyt jopa siistimmät ja sileämmät kuin ennen pesua.

Työkaverini kommentti lämmitti mieltäni, kun hän nämä housut jalassani ensimmäisen kerran näki; "Hei, sulla on aina tollasia tosi hauskoja ja söpöjä vaatteita!". Ja sitähän minä tavoittelin. Jee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti