torstai 20. elokuuta 2015

Lempparikorvikset!

Tätä en voi pidellä enää tietokoneeni syövereissä, vaan haluan esitellä sen Teille nyt heti!

Tein ehkä hienoimmat korvikset ikinä. Tai on sellaisia varmasti nähty ennenkin, mutta ei minulla ole moisia koskaan ollut. Ne ovat.........


PIKKU MYYT!
Koska olen Pikku Myy -fani, näistä tuli heti suosikkini. Mutta arvatkaapa mitä? Näitä en ostanutkaan tällaisinaan, vaan tein niille pienen tuunausprojektin jotta sain ne korvisten muotoon. Arvaako kukaan, mistä Myyt on irroiteltu?

 

 

Alunperin kyseessä oli pienet Pikku Myy -ponnarit, joita olen itsekin usein katsonut kaupoissa. Nyt bongasin nämä kuitenkin naurettavan edulliseen hintaan eräässä vahinkotavarakeskuksessa, ja keksin heti tehdä niistä itselleni nappikorvikset. Pelottavinta tässä on se, että samalla hetkellä kun idea iski minun tajuntaani, myös tuo toinen puolisko sanoi; "Noistahan sä voisit tehdä hyvät korvikset". Jotain hänkin on ilmeisesti jo minusta oppinut näiden vuosien saatossa... ;)

Korvikset sain niistä aikaan todella helposti. Apuna käytin mattoveistä jolla irrotin liimamöykyn Pikku Myyn selästä- samallahan tipahti kyydistä siis nuo ponnarit. Sitten pistin vain tömäkällä liimalla korvispiikit noiden tötteröpäiden taakse, ja valmista tuli!

 

Nyt kulkee sitten samassa paketissa kaksi tötteröpäätä, kun minulla on aina (valehtelematta) tuo Myy-look. Olen näistä niin innoissani! Myös lapset tunnistivat heti tyypit korvistani, hih. Kyllä se vaan on kivaa, kun saa itse tehtyä kaikkea kivaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti