torstai 16. heinäkuuta 2015

Väriterapiaa.

Lupasin kirjoitella värittämisestä, johon olen viimeaikoina hurahtanut. Ostin muutama kuukausi sitten itselleni jostain ihan perusmarketista 'aikuisten' värityskirjan kukkateemalla, ja aloittelin muutamia kuvia puuväreillä. Löysin vieläpä mainiot puuvärit alennuksesta, joita voi käsitellä vedellä. Kyllä, vedellä! Esimerkiksi väritetyn kuvan päälle voi maalata vedessä kostutetulla siveltimellä, jolloin puuvärin jälki muuttuu pehmeämmäksi ja enemmän vesivärillä maalatun näköiseksi.

Nyt minua kuitenkin onni potkaisi, ja voitin aivan ihanan Uutistoimisto Anselmin blogiarvonnasta itselleni uuden värityskirjan. Vieläpä sellaisen, jota ehdin jo ennen voittoani kaupassa hipelöidä :)

 

 

Kyseessä on siis äidin ja tyttären, eli Anna ja Anita Polkutien, Positiivareille suunnittelema aikuisten värityskirja. Minä itse erityisesti himoitsin tätä huoneentaulut -versiota, ja sen sattumalta omakseni voitinkin.



Mukaan voittopakettiin Anna oli laittanut minulle tuon ihanan kortin joka on myös hänen omaa käsialaansa. Se odottelee pääsyään arvoiselleen paikalle - samaan aikaan kun minä innoissani värittelen meidän kodin seinille uusia huoneentauluja.


 

Näitä ylläolevia kuvia tosin en ole värittänyt puuväreillä. Se tuntui jotenkin ahtaalta ja tökeröltä, joten uusimmasta Divaanilehdestä tein bongauksen että porukka värittelee näitä ohuilla kuitukärkikynillä. No tadaa, niillähän väritän nyt minäkin! Olin joskus harkinnut niiden sopivuutta tähän värityshommaan ja nyt hoksasin, että ainakin tällaisissa pienissä ja tarkoissa kuvissa ne toimivat huomattavasti puuvärejä paremmin.


Mä olen niin koukussa tähän värittämiseen(kin). Olisikohan jollain tarjota lisää tunteja vuorokauteen, että ehtisi tehdä kaiken aina virkkaamisesta värittämiseen ja muuhun värkkäämiseen.... :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti