sunnuntai 9. maaliskuuta 2014

Sopiva sunnuntai.

Tästä se nyt lähtee! Nimittäin oma kokeiluni blogimaailmassa. Tiedän, kokeilijoita on paljon ja blogeja varmasti sitäkin enemmän. Mutta tänään tuntui jotenkin sopivalta sunnuntailta työntää oma lusikkani soppaan siksi, että rakastan kirjoittamista. Ja vähän myös siksi, että puuhailen kovasti kaikenlaista, ja haluan tallentaa ne asiat johonkin muistiin. Kun ei ne meinaa enää kaikki tuolla omassa päässä pysyä, niin miksipäs en sitten laittaisi niitä tänne... Ja hei, tiedän jo valmiiksi, että siskoni ja äitini lukevat niitä täältä kuitenkin! :-)

Mutta lyhyestä virsi kaunis; aion tulevaisuudessa säännöllisen epäsäännöllisesti kirjoittaa tänne sitä sun tätä. En halua lähteä rajaamaan blogini aihealueita kovin tarkasti, koska elän elämäänikin pääasiassa ilman sen kummempia raameja tai rajoituksia. Saman illan aikana saatan helposti lakata kynsiä ja sahata pöytälevyä sopivamman kokoiseksi - miksi siis rajaamaan, kun sekametelisoppa on osa elämääni?

Se, kuka tätä sekametelisoppaa elää, olen minä. Reilu parikymppinen, mutta reilusti (nojoo..) alle kolmekymppinen nutturapäinen tarhantäti. Elelen Etelä-Suomessa, pienessä ahtaassa yksiössä, mutta kaksin. Tuo toinen puolisko on, no, samanlainen kuin minä. Innostuu helposti ja lähtee mukaan keskellä yötäkin keksittyihin projekteihin. Voitte kuvitella, että välillä elo käy ahtaaksi, kun molemmilla on monta rautaa tulessa.


Minä.

Ps. Nopea katsaus vielä blogini nimeen; Olen siis Paki. Ollut niin kauan kuin muistan... Paitsi mummolle aina Paukku. Mutta muille Paki. Ja olen kova jakamaan mielipiteitäni, ja jonkinmoiseksi mielipidekirjoitukseksihan pakina yleensä mielletään. Joskin Wikipedian mukaan pakina on myös "lyhyt, kevyehkö ja huvittava kirjoitus". Sen päättäköön lukija itse, voiko kyseistä kuvausta asettaa tähän blogiin osuvaksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti